Piinaava odotus on ohi, kun pieni Kaapo koira haettiin kotiin tänään päivällä kasvattajalta. Kotimatka sujui tosi hyvin! Kaapo nukkui miltein koko matkan, eikä oksennellut tai tehnyt muitakaan jätöksiä (jes!) Alussa vähän tietystyi itketti, kun lähdettiin ajamaan, mutta ymmärtäähän tuon kun yhtäkkiä ei ollutkaan äitiä eikä sisaruksia ympärillä.
Kotona ensin tutkittiin paikat, syötiin nappuloita hyvällä ruokahalulla ja pissattiin lattialle, tietenkin. Muutaman tunnin Kaapo jaksoi nukkua putkeen. Välillä taas leikittiin ja pissattiin taas lattialle. Yllättävän paljon löytyy energiaa noinkin pienestä pennusta, Kaapo nimittäin jaksaa riehua aika kovastikin lelujen kanssa ja juosta ympäri kämppää.
Huomenna kirjoittelen vähän enemmän Kaapon taustoista, nyt täytyy mennä nukkumaan. Kaapokin nukahti jalkojen päälle. On se niin söpö pallero :3
Kaapolla on pullukkamasu :D t.ellu
VastaaPoistaIhana pikku vauveliini <3
VastaaPoista