Kaapon ensimmäinen yö meni itkiessä. Se itki aina noin 2 tunnin väliein. Heräsin kahden aikaa, neljän aikaa, kuudelta ja kaheksan jälkeen oli pakko nousta ylös, koska Kaapolla oli niin paljon energiaa ettei se malttanut enää nukkua.
Kaapo oli niin suloinen yöllä, kun se toi leluja olohuoneesta siihen sängyn vierelle pedille. Sitten ihmettelin kun kuulu kauheeta rapinaa, ja Kaapo raahaa isoa pissa alustaa olohuoneesta makkariin. Raukka pieni... <3
Eteisessä odottikin sitten iloinen yllätys. Kahdet kakat oli lattialla ja pissoja oli ympäri kämppää, eikä yhtääkään niistä ollut osunut pissa alustalle...
Hienosti Kaapo teki aina ruokailujen jälkeen kakat ulos! Vielä kun se uskaltaisi pissata ulos. unien jälkeen ei oikein ehdi mennä ulos, koska se pissi tulee silmänräpäyksessä, ja lattialle... :D
Tänään kävi muutama kaveri ihastelemassa Kaapoa, nyt kaikilla on koirakuume :D Kaapo on sellanen sydänten valloittaja. Ei vierastanut yhtään ja antoi ottaa syliin. Tosin, tuossa iässähän se tykkää kaikista, eikä vierasta.
Nyt kaapo leikkii tässä lattialla mun kanssa ja yrittää sabotoida mun kirjottelua... Se yrittää hyökkiä käsien kimppuun :D Ja nyt on pakko alkaa lopetella, kello on jo paljon ja vauvakin nukuu jo <3 huomenna jos jaksais kirjotella jotain fiksua ja lisätä muutaman kuvan :)
Minkähän takia tuo kellon aika näyttää noin, vaikka se on jo lähemmäs 12 yöllä... Hmm :D
VastaaPoista